Back in Australië

12 juni 2016 - Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland

Hi there!!

Rocks!!

Ik ben al weer 5 weken terug in Australië en wat gaat de tijd snel!! De eerste week dat ik terug was in Australië heb ik veel gezocht naar werk aangezien het geld bijna op was! Ik heb een paar dayjobs gevonden zo als helpen bij eten/drankjes serveren op een feest, maar ook in de bouw.

Daarna hebben een jongen die ik hier heb leren kennen Tijn en ik een auto gekocht en zijn we begonnen aan de oostkust samen met een vriend van Tijn, Auke. Het eerste plekje waar we stopte was een nationaal park 400 km boven Sydney daar hebben we onze tentjes opgezet en genoten van een mooie zonsondergang en een lekker biertje natuurlijk!

Zonsondergang

We zijn in de dagen erna rustig naar boven gereden richting byron bay waar we uit zijn geweest en gesurft hebben, veel mensen trekken naar het noorden omdat het daar warmer is. in brisbane hebben we besloten om een 3 daagde Tour te doen op fraser island, dan ga je met 8 personen in een 4x4 op een eiland rond rijden naar allemaal mooie plekken. En aangezien je zelf moet rijden maakt het alleen maar leuker!

Fraser 4x4

Na fraser hebben we met mensen die we op de trip hebben ontmoet afgesproken om elkaar 2 dagen later weer te zien in arliebeach om samen een paar dagen op te trekken en te feesten.

Daarna hebben we 4 uur gereden naar cairns om uit eindelijk daar te gaan zoeken naar werk want het geld was bijna op.... Helaas hebben we niks kunnen vinden in cairns omdat het oogst seizoen 3 weken was uitgesteld dus hebben Tijn en ik besloten terug te rijden naar Sydney voor een full time job voor onze ouwe baas waar we een paar dagen voor gewerkt hadden.

We hebben 1 tussen stop gehad in townsville om naar een fullmoonparty party te gaan op magnetic island die nacht hebben er tot 4 uur gefeest en hebben we 3 uurtjes geslapen in de auto. De volgende ochtend zijn we begonnen met onze terug reis naar Sydney en hebben in 3 dagen tijd 2800 km afgelegd. We hebben hier een huisje gekregen van onze baas in de achtertuin en kunnen 5 tot 7 dagen per week werken

Jump.

Ik heb er al 3 weken op zitten nog 3 weken te gaan en dan op naar Indonesië voor een maand!

See you later alligator!