Vervolg

7 maart 2016

Kia ora!  (Hallo in het Maori's)

Ik heb 2 dagen door gebracht op de camping in Eden, en wat was dat ontzettend leuk we hebben de locals leren kennen en velen verhalen gehoord over wat ze hebben mee gemaakt.

Ook hebben we veel aan het strand gelegen het was tenslotte bijna 40 graden. De volgende dag zijn we door gereden richting batemans bay tussen door hebben we een stop gemaakt bij een wijnproeverij en een heerlijk flesje gekocht om bij de lunch op te drinken.

image

Aan het strand waar we het water in gingen zagen we wilde dolfijnen zwemmen volgens de locals viel het mee aangezien er normaal een groep zwemt,helaas net te ver om er naast te zwemmen. Daar hebben we ook lekker gebarbecued aan het strand en daarna zijn we op zoek gegaan naar een slaapplek... Wat opzicht al ermielojk was In het donker en zijn dua een off Road weg ingereden en ergens midden in het bos gaan slapen Spannend!!

De volgende dag zijn we naar thirroul gereden waar 2 vrienden zaten van de groepsreis uit het eerste hostel, we hebben samen gegeten en daarna een duik genomen in de zee en ja weer lekker op het strand gelegen. #deleven  We hebben erna nog paar dagen Sydney gehad en toen naar Auckland nieuw zeeland gevlogen.

image

Bij aankomst was het erg slecht weer dit was de eerste keer dat we 2 dagen regen hebben gehad en daarnaast was er niet veel te doen in Auckland het is voornamelijk een werk stad.  Ik ben samen met Niels 1 iemand van de groep naar het noorden gegaan naar het plaatsje pahia we zijn met een Tour over 90 mile beach gereden en hebben mee gedaan aan het zand surfing heel vet!( Vind alleen wel nog steeds overal zand)

image

Gister zijn we naar Raglan gereden dat is het echte surfers stadje van nieuw- zeeland dus uiteraard hebben we gesurf,.Al is het me maar 3 x gelukt om op te staan want sommige golven waren 5 m hoog! Nu zijn we onderweg in de bus naar het volgende plekje Mourea waar we zullen overnachten met een Maori stam en natuurlijk het leren van de gewoontes.

Ik zal over 2 weken weer een nieuwe update neerzetten!!

See yah later!! X

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade